بچها سلفری بدی دیگه ازمایش غربالگری دومو نیاز نیست؟

۷ پاسخ

من سلفری دادم دیگه دومی رو فقط سنو رفتم آزمایش نداشتم

نه نیاز نیست

من همون اول خواستم سلفری بدم‌ دکترم نه برام آزمایش انتی نوشت نه آنومالی فقط سونوهاشو‌انجام دادم و‌آزمایش سلفری

نه لازم نیست.

حتما باید انجام بدی
سونو انومالی خیلی مهمه

نیازه باید انجام بدی

نوچ نیاز نیست

سوال های مرتبط