۷ پاسخ

غذا هایی که نفاخه نخور که بچه راحت دیده بشه

عزیزم من فقط خرما و آبمیوه خوردم

با شیر

سلام عزیزم
وارد سنو گرافی شدی شروع کن به چیزای شیرین خوردن
مثل خرما کیک رانی
اگر هم دیابتی هستی یه بیسکویت ساقه طلایی بگیر باشی بشین بخور تا نوبتت بشه
چون بچه باید بیدار بشه

وعده غذایی کامل بخور اگر دیابت نداری خوراکی شیرین ببر

مگه مهمه چی بخوریم

معمولیه عزیزم مثل همیشه هرچی میخوردی همون

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری