قبل سونو ان تی چی بخوریم؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

به من گفت صبحانه کامل خورده باش وقتی میای بعدشم اینجا آبمیوه شیرین بخور ولی دو بار اومدم بیرون و دوباره برگشتم پوزیشن بچه خوب نبود پشتش به ما بود، دیگه نوشابه خوردم ، بستنی خوردم شیر قهوه خوردم 😬 حالم دیگه داشت خراب میشد رضایت داد نینی 🤣 ولی کلا صبحانه بخور برو و چند تا آبمیوه یا شیر کاکائو هم با خودت ببر که وقتی گفت آماده شو باید شروع کنی بخوری و بری داخل

بستنی و شکلات کاکائو

قبل هر سونو چیزای شیرین بخور

ابمیوه اناناس بخور

چیزای شیرین

بستنی

سوال های مرتبط

مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی