ممکنه از خانواده پدریش حساسیت داشته باشه من فاصله باقلا خوردنم و از دست دادن بچم شد۱هفته
برادر همسرم حساسیت داره
زن داداش من می خورد بچه الان زردی گرفته هر چند روز باید بره متخصص
بخور اگر باقلایی نیستی من مامانم ده تا زایید گفت سر همش خوردم منم ی هفته پیش خوردم
من خوردم باقلا مشکلی نداره با اینکه کم خون هستم
عزیزم فک نکنم مشکلی داشته باشه بخور با خیال راحت من اوندفعه دو کیلو خریدم پاک کردم گذاشتم یخچال پلو درست کنم 😂😍
یکی بخور بابا
یدونه آب باشه کدوم آتیش خاموش میکنه آتیش باشه کجا رو میخواد بسوزنه
بده نخور سقط میاره
بنظرم نخورین بهتره..چون حساسیت زاست.از کجا میدونین ک بچه بهش حساس هست یا نه..
وای منم
اگه خودتون مشکلی ندارید میتونید بخورید .اصلا اشکالی نداره .فقط دکتر گفت ماه اخر نخورید
سلام من در هفته سه بار خودم اونم پر خوری کردم
من دو سه بار خوردم زیادش شاید ضرر داشته باشه
نه بابا درحد رفع هوس اشکالی نداره منن ی شب خیلی خوردم
نه بابا من که خوردم
ولی زیاد نه
من بالای ده دفعه س میخورم
من سه بار خوردم اگه حساسیت نداری بخور عیبی نداره که
اگه کم خونی ندارین اشکالی نداره مصرف کمش
بخورید نوش جونتون خیلی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.