شدیدا دلم حلوای خرما میخواد میشه بخورم؟؟؟

۱۱ پاسخ

چرا نشه خیلیم خوبه. گرمیجات واسه بچه بد نیست اون چندتایی ک معروفن بخاطر خاصیت انقباضیشون بده نه گرمیشون

وای منم خیلی وقته بدجور حوس کردم خودم پاره ام درست کنم😅😅 هیشکی هم نیست واسم درست کنه رو دلم مونده🥲🥲

حلوای خرماچیع

اره چرا نشه
جای منم بخور

عزیزم هرچی که قاعده آور باشه خوب نیست به خصوص گرمیجات حالا میتونی در حد خیلی کم مصرف کنید ولی زیاده‌روی نکنید چون گرمیجات زیاد دهانه رحم رو شل می‌کنه

چی هست

جات خالی منم درست کردن برام
هوس کردی بخور زیاده روی نکن

چه چیز خوشمزه ای بنظر میاد ! 👀

اگه داخلش زعفرون نذاشته باشه مشکلی نیست بخور من تازه هفتمم پایینه ولی میخورم

هرچی دلت میخواد بخور فقط به اندازه

کم بخور عزیزم چون روان کننده هست زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری