مامانا بادمجون تو بارداری بده؟

۱۲ پاسخ

خب اینجوری باشه دیگه باید هیچی نخوریم اب هم نخوریم باید 😐 چون اب مایعاتو زیاد میکنه

من خوردم چون گوشت مرغ دوس نداشتم اینجور چیزا جایگزین کردم

خوراک منه تنها چیزی که تو دوران ویار زنده نگهم داشت😄

نه عزیزم ایرادی نداره بخور نوش جونت

خدایااااااا
چرا باید بد باشه اخه

ن عزیزم همچی ب اندازش خوبه اما من شنیدم زیاااادش پوست بچه رو سیاه میکنه

ن ولی میگن بچه رنگش تیره میکنه نمیدونم راسته یا ن من ک میخورم هروقت بخام

ن عزیزم منم میخورم نوش جونت

خوردن بیش از هدش باعث انقباض میشه ولی خوردن ب اندازش موردی نداره

نه عزیز

چرا باید بد باشه😕

نه من خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری