۶ پاسخ

اتفاقا بستنی خیلی خوبه

شنیدم یخ برای مغز جنین خطر داره میگن آب یخ هم نباید زیاد بخوریم ولی گاهی میخورم دلم خیلی میخواد

دندانم عفونت کرده دارم میمیرم خدا نکرده عفونی میشی

فکر نمیکنم ضرری داشته باشه
من کاهی وقتا که احساس تشنگی زیادی میکنم توی لیوان یخ فراوون میریزم بعدم آب.

نخوری بهتره چون دور بچه آب هست سرما میخوره من دکترم گفت منم خیلی بستنی دوسداشتم اما گفتن نخورم شک بهش وارد میشه

نه چه عیبی

سوال های مرتبط

مامان مامان  فراز💙💙 مامان مامان فراز💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وهشتم بارداری