۷ پاسخ

خب یچیز سرد بخور😐
یه شربتی درس کن بخور اینم پرسیدن داره😐😂

یه شربت آبلیمو درست کن بخور

خب چرا نمی خوری بخور عطشت از بین بره

منم همش بستنی و‌ دلستر یخ میخام

شربت سردی یا هرچی در دسترسته بخور نوش جونت عطش گرفتت

یخ بریز تو شربت بخور

من بستنی خوردم😋

سوال های مرتبط