خب یچیز سرد بخور😐
یه شربتی درس کن بخور اینم پرسیدن داره😐😂
یه شربت آبلیمو درست کن بخور
خب چرا نمی خوری بخور عطشت از بین بره
منم همش بستنی و دلستر یخ میخام
شربت سردی یا هرچی در دسترسته بخور نوش جونت عطش گرفتت
یخ بریز تو شربت بخور
من بستنی خوردم😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.