آیا خوردن کیک کاکائویی ضرری داره؟؟؟

۷ پاسخ

والا من میخورم بستنی کاکائویی هم میخورم . خیلی نباید حساس بود بنظرم در حد رفع هوس هرچی دلت میخاد بخور اما پرخوری نکن

من شکلات صبحانه دو ی لیوان میخورم 😐😐😐 خطرناکه مگه

من که میخورم

اگه خیلی زیاد بخوری اره ضرر داره
ولی یکمش هیچ مشکلی به وجود نمیاره

اونم که میگن‌کاکایو بده بخاطر کافئین میگن. که در طول روز بیشتر از یه مقدار مشخص نباید کافئین بخوری

ن بابا چ ظرری

اگه قند نداری ...مشکلی نداره

بخور من که خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی