خانما خوردن هندوانه که ضرری نداره؟

۶ پاسخ

کم بخورر

ن من ویارم هندونه بود

نه ولی من کم میخورم

من که عاشق هندونه شدم میخورم

مک از دکترم پرسیدم گفت بخور نوش جونت منم تو این دوسه هفته آب فقط هندونه خوردم 😂تاحالا ۱۰ یا ۱۲ تا گرفتیم 😂

فعک نکنم
میوس دیگه

سوال های مرتبط

مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🫀🌙 مامان دلماه🫀🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🎀 مامان هانا🎀 هفته سی‌وششم بارداری