اگ قند نداشته باشی ضرری نداره بخور نوش جونت
نهههه
بخور باباجان ضررِ چی،من تاالان دارم میخورم هوسمو میگیرم خداروشکر بچمم مث شیر قویه😂😋😍
واقعا این چرتو پرتا چیه میگین
هندونه هر روز دارم میخورم
یه میوه آبداره دیگه
هر چیزی به اندازش ضرری نداره.
من که خیلی خوردم تاحالا😅
چرا باید ضرر داشته باشه!
من که میخورم ولی زیاده روی نه
من کلی میخورم🤦♀️🤦♀️😵💫دلم غش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.