خوردن هندوانه با خربزه با هم ضرر نداره دیگ؟؟؟؟

۷ پاسخ

من‌ ک هفته دوتا میخورم🙂

نه ضرر نداره بخور فقط خربزه زیاد نخور زیادش باعث اگزما و حساسیت پوست جنین قبل و بعد تولد میشه

مگ خربزه هس من هرچی میگردم پیدا نمیکنم چرا😐😅

منکه همش این دوتارو میخورم

من که همه چی رو با هم میخورم
هنوز زنده ام😂
فقط قندشون زیاده

من خوردم با هم طوری نشدم 😂😁

وا چه خبره باهم اون سرده اون گرمه ....دوتا میوه را نباید باهم بخوری...اونم فصلش نیست بخور ولی کم بخور باهم نخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری