خوردن هندوانه با خربزه با هم ضرر نداره دیگ؟؟؟؟

۷ پاسخ

من‌ ک هفته دوتا میخورم🙂

نه ضرر نداره بخور فقط خربزه زیاد نخور زیادش باعث اگزما و حساسیت پوست جنین قبل و بعد تولد میشه

مگ خربزه هس من هرچی میگردم پیدا نمیکنم چرا😐😅

منکه همش این دوتارو میخورم

من که همه چی رو با هم میخورم
هنوز زنده ام😂
فقط قندشون زیاده

من خوردم با هم طوری نشدم 😂😁

وا چه خبره باهم اون سرده اون گرمه ....دوتا میوه را نباید باهم بخوری...اونم فصلش نیست بخور ولی کم بخور باهم نخور

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری