خانمها خربزه ضرر نداره ؟؟خیلی میخورم؟؟

۸ پاسخ

میگم‌خانما شما عفونت واژینال داشتین؟

بخاطر قندش مواظب باش من زیاد خوردم آب دور بچه زیاد شد الان بهم گفته رژیم قندی بگیر

خوبه اونم

من الان عفونت دارم بعد دکترم بهم واژینال داد استفاده میکنم

توروخدا کدوم شهر هستین
چرا قم خربزه نیومده😫

ب اندازه هوس بخور زیاد ن

ولی صحتش رو نمی‌دونم

به من گفتن نخور گرمه بچه زردی می‌گیره

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا درسا کسری مامان پارسا درسا کسری ۹ ماهگی