دوستان خربزه ضرر نداره ک برای جنین

۱۱ پاسخ

نه میگن خوشگلم میکنه بچه رو ☺️
ماه آخر نخور البته اگه باشه تو مهر😄

من عاشق خربزه هستم

سفارشم شده، بخاطر قندش رعایت کن

اتفاقا برای زیبایی جنین خیلی هم خوبه
فقط برای قندش بهتره زیاد مصرف نشه به اندازه هیچ ضرری نداره😊😋

من چون طبعش گرمه زیاد نمی‌خورم

من شنیدم ضرر داره ولی در حد کم بخورین

نه خوبه

من همین الان دارم میخورم😂

تصویر

من دوبار خوردم هربار سوزش معده گرفتم به من نمیسازه

من که میخورم فک نکنم ضرری داشته باشه
فقط چون قندش بالاس برا دیابت ضرر داره زیاده رویش

ن من همیشه میخورم فقط چون قند داره باید کم خورده بشه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسوو نینی مامان آیسوو نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری