این واکسن کزاز ک زدیم برای جنین مضر ک نیست ضرر نداره

۶ پاسخ

بنظرتون اگه ضرر داشته باشه دکتر میکه تزریق کنید

سلام من الان 36هفتمه هیچ واکسنی نزدم چکار کنم بهداشت هم چیزی نگفته فقط برای پلاکتم گفت برم ازمایش بدم و دارو داد هنوز نرفتم انجام ندادم😔راهنماییم کنید مامانا

منم دو هفته ای میشه زدم نه مشکلی نداره

نه بابا هیچ ضرری نداره اگر نزنی خطر داره خدایی نکرده تو موقع زایمان عفونتی چیزی پیش بیاد درمان خیلی سخت میشه

ن نداره خودمم ۲۷ هفته واکسن کزاز زدم از دکترمم پرسیدم گفت ن خطری نداره

عه من هم باید برم بزنم
درد داشت؟

سوال های مرتبط