۸ پاسخ

من ک زدم انگار اصن نزدم😐
نه دردی ن بعدش علائمی هیچیییی

سلام ن عزیزم نداره من زدم،،
۵ تا قرص هم میحورم ، انسولین هم میزنم

سلام عزیز نه تداخلی نداره

ببخشید واکسن کزاز و روگام باهم دیگه فرق دارن؟

چند هفته بایدبزنیم عزیزم؟

نه گلم

نه عزیزم

فکر نکنم

سوال های مرتبط