من شنیدم برای مایع دور نینی خوبه و اینکه کلا بدنتو خنک میکنه
نه اگر از لحاظ دستشویی رفتن اذیت نشی
من هرروز مصرف میکنم اتفاقا برای اب بدن هم خوبه
ضرر کجا بود اخه
کمنه ولی من یه شب زیاده روی کردم تا دو روز انقباض داشتم کمبخور چون گفتم انقباضت از هندونس
چه ضرری داره اخه
ن اما زیاد نخور به شدت نفخ داره من از دیروز ک خوردم هنوز درگیرم به غلط کردن افتادم 😭😭
آخر این شکم کار دستمون میده 😂
در حد یه قاچ بخور
من هرروز میخورم
ن ولی چون قند بالایی داره ب اندازه مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.