نه بابا
ن بابا چ ضرری فقط من میخورم همش میرم دستشویی بعدش برا همینم شبا نمیخورم
عزیزم اخه چه ضرری تروخدا انقد حساس نباش رو این چیزا اذیت میشی❤️❤️❤️ هرچیزی اندازه بخوری هیچی نمیشه قندت هم بالا نمیره
منکه خوردم زیاد
اووو من زیاد میخورم
منکه می خورم
من خوردم خیلی حال داد🤣🤣🤣🤣
چ ضرری میتونه داشته باشه
ملون چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.