نه عزیزم بخورم نوش جونت
من کلا عاشق فلافل بودم اینقدر میخوردم
درخواست بده گلم 💝
ن فقط نفاخه😂
اتفاقا نخود خوبه
ن فق باد میکنی میری فضا
ضرر نداره
ولی بچرو اذیت میکنه
غذاهای تند فشار به شکم ضربه به شکم صدا زیاد اینارو بچه دوس نداره گویا
منم یکی دوباره در حد کم خوردم
من چند بار خوردم
بیرونی نگیر چون بهداشتی زیاد خودت توخونه درست بخور نوش جونت نه گلم ضرری نداره
نفخ میاره اگر زیاد بخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.