خانم ها خوردن فلافل ک ضرر نداره؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم بخورم نوش جونت

من کلا عاشق فلافل بودم اینقدر میخوردم

درخواست بده گلم 💝

ن فقط نفاخه😂

اتفاقا نخود خوبه

ن فق باد میکنی میری فضا

ضرر نداره
ولی بچرو اذیت میکنه
غذاهای تند فشار به شکم ضربه به شکم صدا زیاد اینارو بچه دوس نداره گویا
منم یکی دوباره در حد کم خوردم

من چند بار خوردم

بیرونی نگیر چون بهداشتی زیاد خودت توخونه درست بخور نوش جونت نه گلم ضرری نداره

نفخ میاره اگر زیاد بخوریم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ابرا🎀☁️🩷 مامان ابرا🎀☁️🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی