خانوما خوردن چاغاله ک ضرر نداره؟

۱۱ پاسخ

من یه عالمه خوردم این چند روز امیدوارم ضرر نداشته باشه🫣

من ک خوردم😅

منن میخوام وای کی میاد تبریز اینجا نیس 🥹😭😭

من دیروز به ضررش فکر نکردم نیم کیلو خوردم
بخور برههههه لامصبووو🤤🤤🤤🤤🤤

من که هر روز میخورم و لذت دنیارو میبرم 😅

من امروز خوردم با اینکه منع مصرف نمکم ولی یک عالمه نمک زدم خوردم🤤🤤چقدر چسبید🤦😬

من روزی که دیدم نتونستم به سود و ضررش فکر کنم دیگه😂

نه ولی حد مجازش باید خورده بشه

دلم خواست🥲

من ک خوردم

مگه هست الان؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامانِ امید🧸💙 مامان مامانِ امید🧸💙 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۵ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی