سلام خانما مصرف هندوانه ضرر داره ؟؟

۱۰ پاسخ

اگه قندت بالا یا لب مرز نیست نه

ضرر نداره نخوری بهتره چون همش شیمیایی

من این هفته های آخیر هندونه میخورم خیلی فوری حالم بد میشه نمیدونم قندم بالا پایین میشه فشارم جابجا میشه چی
کلا دست و پام سست و بیحال میشه دهنم فقط آب میندازه
براهمین دیگه نمیخورم

هندونه باعث نفخ میشه به اندازه بخور اذیت نشی

خیر

خیررر فقط حواست به قندت باشه

زیادش آره. هم قندش بالاس هم ادرار آوره آب بدنت کم میشه. اما به اندازه بخوری خوبه

ضررنداره ولي قندش زياده زيادنخور

اگه قندت بالا نیست نه

خیر.

سوال های مرتبط

مامان دخترکم❤️❤️ مامان دخترکم❤️❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری