نه عزیزم
نهه چه ضرری
من انبه رو تو مخلوط کن ابمیوه درست میکنه شوهرم
مرتب هم بستنی شو میخورم
هیچ مشکلی نداره اصلا
بخور بره
خود انبه خوب نیست.
اما بستنی و … که احتمالا فقط طعم انبه دارن اشکال نداره.
بستنی زیادش خوب نیست دکترم میگفت رحم و بزرگ میکنه
نه خواهر چضرری بخور
من ویار شیر انبه دارم
اووف الان گفته انبه بستنی
انبه بستنی هم دلم خواست🤤
ن ولی آبمیوه انبه تا میخورم از معده درد میخوام بمیرم
بخور نوش جونت من ویار داشتم میخوردم😍😌🥰
ن گلم من زیاد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.