سلام مامانا خوردن بستنی انبه ضرری نداره؟

۹ پاسخ

نه عزیزم

نهه چه ضرری
من انبه رو تو مخلوط کن ابمیوه درست میکنه شوهرم
مرتب هم بستنی شو میخورم
هیچ مشکلی نداره اصلا

بخور بره

خود انبه خوب نیست.
اما بستنی و … که احتمالا فقط طعم انبه دارن اشکال نداره.

بستنی زیادش خوب نیست دکترم میگفت رحم و بزرگ میکنه

نه خواهر چ‌ضرری بخور

من ویار شیر انبه دارم
اووف الان گفته انبه بستنی
انبه بستنی هم دلم خواست🤤

ن ولی آبمیوه انبه تا میخورم از معده درد میخوام بمیرم

بخور نوش جونت من ویار داشتم میخوردم😍😌🥰

ن گلم من زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقم💙 مامان فندقم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🫀🌙 مامان دلماه🫀🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری