سلام دوستان خوردن انبه مشکلی نداره؟؟؟

۵ پاسخ

من زیاد میخورم مشکلیم نیس

سلام عزیزم بخور نوش جونت
فقط به خاطر طبع گرمش زیاده روی نکن

نه چه مشکلی

زیاده رویش مشکل داره
در حد هر دو سه روز نصف خیلی هم مفیده

نه

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی