۸ پاسخ

انبه خیلی مفیده

من سر پسرم یکبار خیلی بهم چسبیو فکر کنم ۵ تا سکجا خوردم

وقتی سن بچه زیاد باشه بازم خوردن گرمی خطرناکه؟ من چندروزه چای ماسالا و چای نبات و انبه و ارده و شیره و... راحت هروقت بخوام میخورم

من هفته ای سه چهار بار میخوردم تا چند روز پیش
الان انبه پاکستانی دیگه نیست تمام شده کمتر می‌خریم

چرا من که خیلی وقتا یکی میخورم

فقط چون گرمه زیادپشت سرهم نخور

نه خیلی هم مغذیه

نه عزیزم چه مشکلی نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان خانم خانما زهرا مامان خانم خانما زهرا ۲ ماهگی