خانما خوردن ماهی تو ماه من ضرری داره

۹ پاسخ

من ماهی قزل الا میخورم

خوردن ماهی بی ضرره.
زیاده روی در هرچیزی ضرر داره

خوردن ماهی از اول بارداری توصیه میشه البته ماهی آزاد نباشه چون جیوه داره
ماهی پرورشی مثل قزل آلا یا سالمون

ماهی سالمون و قزل‌آلا مجازه فقد

اون ۳ ماه اول حساسه چون ماهی دریا جیوه داره حتی تن ماهیم ممکنه از ماهی دریا باشه
دیگه بعد ۳ ماه اول بخور
به من که دکتر گفت بخورم چون ماهی امگا۳ داره برای هوش بچه و وزن‌گیریش لازمه
ولی سعی کن ماهی دریا نباشه یا اگه ماهی دریا خوردی دیگه نهایتا هفته‌ای یه بار

ماهی قزل و سالمون پرورشی نه عزیزم ضرری نداره

ماهی قزل بخور

باید حتما ماهی پرورشی باشه ماهی دریا چون جیوه داره ضرر داره

نه هرچیزی به اندازه ضررنداره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وپنجم بارداری