سلام شکلات تلخ ۹۲ درصد خوبه یا مضر هست؟

۲ پاسخ

به خاطر کافئین شکلات تلخ باید محدود مصرف بشه

نه عزیزم خوبه من دکتر تغذیم تو برنامه غذاییم نوشته که ولع شیرینیم شاید کم بشه😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وچهارم بارداری