سلام خوردن شکلات تلخ ضرر داره

۵ پاسخ

میگن خوبه ولی ب اندازه

کلا کافئین زیادش در بارداری خوب نیست به اندازه هر چیزی رو مصرف کنی افراط نکنی هیچی ضرر نداره

سلام عزیزم ، زیادش اره ولی یه تیکه هفتگی نه

شنیدم زیادش خوب نیس بیش فعالی میاره دیگه نمیدونم🤷‍♀️

نه اتفاقا میگن خیلی هم خوبه من اینطور شنیدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی