خانما شکلات تلخ شیرینی داره؟!
بارداری
بارداری

۴ پاسخ

توی ترکیبات و جدول حقایقش میتونی ببینی که داره یا نه
برند‌های مختلف با هم متفاوت هستن، هز چی درصد شکلات بیشتر باشه شکر کمتری داره

ایرانی ها که همه الکی درصد می زنن، بازم شیرینن. شکلات تلخ خارجی بگیر. قشنگ زهر مارن 😂😂 بی شوخی، اگه واقعا بدون شیرینی می خوای خارجی بگیر. من پارمیدا، فرمند، باراکا، آناتا هر چی خریدم بازم احساس شیرینی کردم.

تلخش قند خیلی کمتری داره
کلا کاکائو تو بارداری میگن نباید بخوری
ولی من نمیتونم نخورم😂 خیلی کم میخورم

فکر میکنم بالای ۸۵ درصد قند نداره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی