توی ترکیبات و جدول حقایقش میتونی ببینی که داره یا نه
برندهای مختلف با هم متفاوت هستن، هز چی درصد شکلات بیشتر باشه شکر کمتری داره
ایرانی ها که همه الکی درصد می زنن، بازم شیرینن. شکلات تلخ خارجی بگیر. قشنگ زهر مارن 😂😂 بی شوخی، اگه واقعا بدون شیرینی می خوای خارجی بگیر. من پارمیدا، فرمند، باراکا، آناتا هر چی خریدم بازم احساس شیرینی کردم.
تلخش قند خیلی کمتری داره
کلا کاکائو تو بارداری میگن نباید بخوری
ولی من نمیتونم نخورم😂 خیلی کم میخورم
فکر میکنم بالای ۸۵ درصد قند نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.