خانوما شکلات تلخ خوبه خوردنش

۳ پاسخ

زیاد نباید خورده بشه.فثط وقتایی ک نینی تکون نمیخوره بخور

درحد ۱.۲ ایرادی نداره منم میخورم

من خیلیی میخوردم الان شنیدم ک کاکائو طبعش گرمه کمترش‌ کردم دیگ

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری