من همش دلم غذای مضر و فست فود و بستنی میخواااااد

۵ پاسخ

منم همینطور ولی خودم درست میکنم میخورم خواهر توهم درست کن بخور

🥲🥲🥲 خودت درست کن هم به صرفه تره هم سالم
هیچوقت یادم نمیره اوایل بارداری هوس پیتزا کردم با شوهرم رفتیم وسایلشو گرفتیم باهم درست کردیم ویارم زد بالا نتونسم یه تیکه از پیتزا بخورم شوهرم نشس همه شو خورد 🤣🥲

کاش منم اینجوری بودم اصلا

فست فود سعی کن خودتو توو خونه درست منی بستنی هم پرو بستنی بخور که قندت بالا نمیبره مفید هم هست

منمممم فقط فست فودددد

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وپنجم بارداری