شکلات صبحانه یا کرم کاکائو ضرر داره؟

۶ پاسخ

منکه خیلی دوست دارم میخورم

ن بور هیچت نی

شکلات و کاکائو بخاطرکافینی که داره بهتره خیلی کم مصرف بشه

من عاشق ویفر شکلاتی تلخ هستم و بایدم تلخ باشه

همه چیو بخور ولی کم بخور

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی