خانما شیر کاکائو خوردم کم ضرر داره

۳ پاسخ

ضرر نداره ک نوش جون

نه ضرر نداره😐

نه من خیلی میخورم فک نکنم موردی داشته باشه🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🩷 مامان توت‌فرنگی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری