۶ پاسخ

کاکائو کم خونی میاره .اگه مشکل کم خونی نداری اوکیه

اره خیلیم خوبه کلسیم داره منم هروقت هوس کنم شوهرم برام درست می‌کنه شکرش رو کم بزن

اخ من انقدر دلم میخاددددد ولی مایعات نمیتونم بخورم

اره بهترم هست تا بیرونیا اتفاقا عسل بزن بجای شکر که قندزیادی ام نداشته باشه

چرا ضرر داشته باشه بخور

نه بابا بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی