شیر کاکائو ضرر ندارع که ؟؟

۱۲ پاسخ

کمش نه

مامانا تو نبات زعفران داره مشکلی داره بخورم

ضرر که نه ولی سعی کن خونگیشو درست کنی بخوری

اشکال نداره

کاکایوشو‌کمتر بریز ،زیاده روی هم‌نکن،هفته ای یبار یا نهایت دوتا

اگه دیابت بارداری نداری مشکلی نداره
ولی بازم کم مصرف کن

نه همینجوری پرسیدم🤣🤣🤣🤣

خوبه،نی نیت‌چیه

کافیین کمتر مصرف کنی بهتر

ن بابا من ۲۰ بار خوردم لامصب خوشمزس😁😍

نو. ذ

قند نداری نه

سوال های مرتبط

مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی