کاکائو برای جنین ضرر داره؟

۷ پاسخ

پس پیش فعالی میاره 🤗🤗من چند روز پیش ی دونه خیلی خوبشو خونه داییم خوردم اهورا با لگداش سوراخم کرد 😁😂😂

من دکترم گفت خیلی پیش فعالی میاره

بذا هوس کمی بخورری اشکال نداره منم خوردم.. اما تگه هروز بخوری زیاده ذوی کنی ضرر داره.. مخصوصا روی مغز بچه.. لرا هوس هفته ای یه بار بخری اشکال نداره. ولی کم بخور

من‌یه بار خوردم یه فنجون به یه بار طوری نمیشه

بخورنوش جونت هرچیزی کمش خوبه

میگند باعث بیش فعالی میشه
یعنی وقتی به دنیا میاد بچه دیگ خیلی شیطونه
اما کاکائو بدون کافیین بگیری برای کم خونی خیلیم خوبه

من خودمم دو دلم بخورم نخورم

من شنیدم بیش فعالی میاره برا بچه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد