خانما خوردن باقالی الان ضرر داره؟

۴ پاسخ

نه اشکالی نداره من از مامایی ک پیش دکترمه پرسیدم

افتضاح خونت میاره پایین نخوربنظرم

من خوردم یکم سنگینه

نخوری بهتره شاید بچه حساسیت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۹ ماهگی