خانوما باقالی ضرر داره بخورم ؟

۸ پاسخ

نه اشکالی نداره

منم دلم میخواست بهم گفتن درحد رفع هوس اشکالی نداره
یسریام گفتن خوب نیست و شاید بچه فاویسم داشته باشه اذیت بشه 🫠 از ترس نخوردم

اره مثل جیگر ممنوعیت داره نخور اصلا

درحدی

من چندبار خوردم و مشکلی پیش نیمده اگر خودت حساسیت نداری درختی که داخل برنج باشه مشکلی نداره بخوری عزیزم

من که زیاد خوردم البته هنوز از بچم تست فاویسم نگرفتم

نه من خوردم چیزیم نشد

نه اگه حساسیت نداری نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری