نه اشکالی نداره
منم دلم میخواست بهم گفتن درحد رفع هوس اشکالی نداره
یسریام گفتن خوب نیست و شاید بچه فاویسم داشته باشه اذیت بشه 🫠 از ترس نخوردم
اره مثل جیگر ممنوعیت داره نخور اصلا
درحدی
من چندبار خوردم و مشکلی پیش نیمده اگر خودت حساسیت نداری درختی که داخل برنج باشه مشکلی نداره بخوری عزیزم
من که زیاد خوردم البته هنوز از بچم تست فاویسم نگرفتم
نه من خوردم چیزیم نشد
نه اگه حساسیت نداری نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.