خانوما میتونم باقالی بخورم؟

۸ پاسخ

من دوهفته پيش یه کم خوردم😂😂

من ک خیلی میخوردم

اگه حساسیت نداری بخور ولی من خوردم خیلی نفخ کردم 😅

خیلی کم بخور چون باقالی سرده

منم چندروز پیش خوردم

امشب همه میخورن توهم بخور😂😂

من چند باری خوردم چون دیابت دارم میگن خوبه

بخور ولی کم من ظهرخوردم پخته بودم برای شب😂

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی