سلام خانما من میتونم باقالی بخورم ؟

۲ پاسخ

کم در حد رفع هوس بخور ، چون شنیدم زیاد خوب نیس کم خونی میاره

اره چرا نتونی بخور نوش جون

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی