باقالی درهفته من ظرردارع بخورم؟

۳ پاسخ

سلام عزیز زیاده روی نکن چون تو بارداری برای مادر و جنین خوب نیست در حد چندتا دونه بخور
من عاشقشم یعنی فصل بهار که میشه من ی قابلمه ازش بذارم جلوم میخورم ولی تو بارداریم نهایت بیست تا دونه اونم از اول بارداری تا الان چون خوب نیست

من دوبار تاحالا خوردم.نفاخ فقط خیلی
و حجم کم بخور گلم

من خوردم
اندازه بخوری ضرر نداره ک

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان أبرا مامان أبرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری