سلام بچه ها میتونم باقالی پلو بخورم؟

۵ پاسخ

میخاستم باقالی پلو بپزم کامنتارو دیدم پشیمون شدم
تازه کمبود اهنم رو‌ روال اومده 😑

من دو سه بار خوردم
سر دخترمم باقالی پخته زیاد میخوردم

اگه مشکل کم خونی نداری یه بار مشکلی نداره

اره یه بار اشکال نداره

باقالی نخور کمبود اهن شدید میاره
من یه پیاله خوردم الان از ۴ ماهکی کمبود اهن شدید پیدا کردم

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری