باقالی میتونم بخورم؟☹️☹️

۸ پاسخ

چندتا دونه بخور هوست بره،همین
منم دوست داشتم،کلا دوسه تا خوردم.

دکتر من گفته واسه وزن گیری بچه بخورم منم چند بار خوردم

چون روی فشار تاثیر داره بهتر خیلی کم خورده بشه

من خوردم چیزی نشد

نه اصلا خوب نیس

از اول بارداریم هوس کردم
ولی جرعت نکردم بخورم
چون همسرم حساسه به باقالی

من که نخوردم میترسم ضرر داشته باشه 🥲

به اندازه اره

سوال های مرتبط

مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی