میتونم باقالی بخورم ظرر نداره؟

۱۰ پاسخ

اگ حساسیت نداری یا تو نزدیکانت کسی نداره بخور اتفاقا خوبم هست

نه باقالی برا بارداری خیلی بده

من خودم حساسیت ندارم ولی تو خانواده فاویسم داریم
اونروز فقط باقالی رو پاک کردم به شب نرسیده حالم خراب شد

من ک خوردم
امشب هم باقالی پلو شام گذاشتم

هفته های آخری اصلا موردی نداره بخور

من دکترم گفت اصلا نخور تو بارداری و شیر دهی

من که نخوردم میترسم بچه فاویسم بگیره

نه چ ضرری خیلی هم خوبه سرشار از پروتئین

نخور خداینکرده بچت فاویسم میگیره

یه کوچولو بخور زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی