خانوما تو بارداری باقالی پخته خوردین ضرر نداره

تصویر
۱۶ پاسخ

من ۲-۳ بار خوردم بعدش فهمیدم ضرر داره دیگه نخوردم

نمیدونم ضرر داره بانه ولی من زیاد خوردم شاید هفت هشت بار

کم خونی میاره

من باقالی پلو چن بار خوردم

خطرناکه نخور درحد رفع هوس بخور فقط

منم ۱بار خوردم خدارو شکر ضرر نداشت

من عاشقش شدم کلیم خوردم

بخور عزیزم با خیال راحت منم همیشه میخورم اصلا بدون باقالی من میمیرم

من شنیدم واس جنین خوب نیست باعث فاویسم میشه ولی نمیدونم چقد واقعیه

ممکنه بچه ت فاویسم داشته باشه و بهش حساسیت نشون بده.. اگه سابقه خانوادگی ندارین بخور

لطفا نخورید😪زن عموم خورد بچش تو ماه ۹ توشکمش‌مرد

من خیلی خوردم چ ضرری داره اخه

اگ فاویسم نداری فک نکنم من که خوردم خطر نداشت

چرا با پوست؟؟؟؟؟؟؟

میگن ضرر داره منم خیلی هوس میکنم ولی نخوردم

وای من متنفرمممم

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری