خانوما یذره باقالی پخته خوردم مشکلی نداره ؟؟؟؟

۸ پاسخ

منکه کلی خوردم
دکترمم گفته اگه خودم و شوهرم بهش حساسیت نداریم اشکال نداره

دیگع نخوز گاهی بچه ها حساسیت دارن مشکل سازه

نه بابا چه مشکلی اخه
هیچی نمیشه

حالا اگه داشت چه کاری از دستت برمیومد؟ 🤣

نه عزیزم تا دلت بخواد خوردم م همشم میخورم

نه عزیزم من چون سردخترم میخوردم زیادخداروشکرمشکلی هم نشدالانم زیادمیخورم

من چند باری خوردم

نه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگیها🐣🐣 مامان جوجه رنگیها🐣🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری