بچه ها من باقالی سبز پختم خوردم اشکال نداره

۷ پاسخ

زیاد نخور درحد کم‌بخور

من ک اول بارداری ویارم بود پیش ما هنوز نرسیده از کجا گرفتی

من دوبار بیشتر نخوردم که

نه مشکلی نداره.نوش جونت

کم خونی میاره نخور دیگه

نه عزیزم من اوایل بارداری چند دفعه خوردم مشکلی نداشت همه چی بخور

نخوری بهتره
اگر بچه توی شکمت به باقالی فاویسم داشته باشه اون داخل حالش بد میشه

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عباس جون❤️ مامان عباس جون❤️ ۲ ماهگی
مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وهفتم بارداری