بچه ها من ازاین خوردم اشکال نداره؟؟؟؟خیلی دلم میخاست

تصویر
۱۳ پاسخ

اصلن هروزشم مجاز روزی ۲۰۰ میلی گرم مجاز کافئین

نوش جان هیچ مشکلی نداره

نوشجونت

وای منم هوس کردم ولی ترسیدم پس بخورم

مجازه بخور نوش جونت

والله 😆😆

روزی یه فنجون مجازه عزیزم

ی دفه عیب نداره ولی چون کافیین از جفت رد میشه باعث کم وزن شدن بچه و فشار بارداری میشه دکتر من‌میگه اگر نی نی رو دوس داری نباید بخوری
البته منم‌گاهی میخورم

من انقدر خوردم نسکافه
و قهوه آبکی و دیدم کسای که خوردن میکن روزی یه فنجون مجازه

ن بابا من چقدر خوردم

نه جان منم چند باری خوردم

اوه من انقدر میخورم بیچاره بچم چی میکشه تو شکمم😆😆

نه بابا یه بار اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان عباس جون❤️ مامان عباس جون❤️ ۲ ماهگی