خانوما اشکال نداره لبو بخورم؟
خودم پختم

تصویر
۷ پاسخ

من خوردم

نه فقط زیاد نخور

نه عزیزم مشکلی نداره بخور خیلیم مفیده منبع فیبر و آهن

نوش جونت بخور اگه قندت نرمال مشکلی نداره گلم

نه اتفاقا خیلی هم مقوی و خوبه

نه من زیاد خوردم فکر نکنم مشکلی داشته باشه

بخور خیلیم خوبه نوش جونت خودمم میخورم

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵 مامان یاشار🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجه اولی مامان جوجه اولی ۲ ماهگی
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد