۶ پاسخ

نه چه ضرری اما هرچی زیاده روی کردنش ضرر‌ حلیم یکم سنگین در حد متعادل بخور نوش جونت منم با اینکه دیابت دارم میخورم کمی

نه اتفاقا خیلیم خوب و مقویه بخور بابا
من چند وقته هوس کردم وقت نمیشه برم بخرم امشب هرجور شده میخورم😁😁

عالیه واسه وزن گیری جنین اما سعی کن شکر زیاد باهاش نخوری خدایی نکرده دیابت نگیری

نه ضررنداره نوش جونت بخور

خیلی خوبه

نه چه ضرری من میخورم تازه مقوی هم هست

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی نازم مامان نی نی نازم هفته سی‌وششم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد