دخترا من‌هوس کردم‌کمی تن ماهی بخورم اشکال داره؟

۵ پاسخ

در حد یه لقمه مشکل نداره

من هوس کردم در حد ی لقمه خوردم .

اصلا نخور خیلی جیوه و مواد افزودنی داره خدایی نکرده بچت عقب افتاده میشه

تن ماهی چون پراز جیوه هستش مضره

کم‌بخور میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته پانزدهم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری